Saturday 4 May 2013

small story , big story


Assalamualaikum =)

lama pulak rasa tak update . mesti stalker - staker iteww rindu kan ? LOL . tak ah lama mana pon . saja exaggerate . mih mih .

currently at home . ni first pilihanraya yang aku rasa bahang . sebelum ni aku tak tau lah camana sambutan dia, aku tak ingat sapa aku pat tahun lepas. bila kira kira aku macam tengah matrik. tapi serius tak ingat apa apa. KALI NI................. INI KALILAH! hewhew.

wey perjalanan balik aku meriah rasa laju saja. bukan sebab minyak free ka apa. sebab ada flashmob kat jalan. idea sapa ah ni? bagos bagos. dia macam best gila. macam memanggil-manggil aku pulang. giteww!

paling salute kan, akak tudung besar, pakai jubah, siap purdah diri tepi jalan pegang banner. aku dalam keta pon paneh bahang dia boleh pakai lagu tuu dok dalam panas. teror tak teror ah kan usaha PKR nih. eiii itew malas tau sebut pembangkang, tak sabar nak sebut kerajaan. inshaAllahhh... =)

tadi lepas keluar makan dengan family, theyols ajak iols pusing pusing manjung. humakaihh meriah habaq hang. EH I'M PROUD LAH TO BE MANJUNG-IANS! pastu kan, tetiba lalu kat ceramah PAS. lepas tu ada suara laksama imran. nama laksamana laksamana adik gwa cakap fb dia best. so aku park. weols pon bersila di atas tanah mendengar ceramah pas. not bad after all. dapat gelak gelak sekeluarga. BEST BEST! makan kacang, tepuk tangan, minum air, jumpa kawan-kawan sekolah lama. tapi my bad.... i can't memorize them all. itew kan pelupaa! isk isk.

NAH GAMBO BERSEPAH. malas susun. muahaha.



umi and dee. umi iteww cun kan? kan? ;)



me and fiza in our way back to Manjung.



the only Be End supporter i saw on road today.



me and Eman. muka aku betol betol bangun tido sarung baju tudung, jalan. nasib kenyang. hikhik



oh ya , last Thursday i got a call from UNI Tun Abdul Razak. hekhemm ayah PM kita punya universiti lah. position as counselor. hoi tak terkinja aku lepas tu? counselor nak ada vacancy sangat sikit hokayy! so once dapat chance for interview tuuu, tolonglah hargai. tapi tapi tapi.....

satu it's on Monday. which perhaps it's holiday. plus i still at Manjung on this day. tapi inshaAllah akan keluar awal. and the place..... urgh tah mana mana tah tuu. alahai, apesal susah nak paham jalan eh? eh? tengok lah camana. i'm still google-ing and ask around. but.... hmph.

malam ni plannya nak prepare if da nampak bayang bayang jalan tuu. but up till now still google-ing tak nampak hala tuju lagi nih. camana?? camana??

so prepare dah tertinggal jauh. now..... hmm. mungkin bukan rezeki aku la kot. ;(


cerita menarik lain? takde menarik melainkan............. ngeri sehh pandang jam bawah ni 5/5/2013. i have only few days left to finalize all the things. presentation. research.

rasa tak ke-ngerian tu? ok tak eh? finee. finee.

okbai! -ni bukan merajuk tapi betol betol nak pegi sambung keja. tak life kan, kat rumah pon buat assignment! hukolohhh. =p